Guardians of the Galaxy (2014) | Nowym LEGO Trailer

Już djutro do kin wejdzie najnowsza superprodukcja studia Marvel/Disney "Guardians of the Galaxy". Jeżeli jeszcze się zastanawiacie, czy chce Wam się iść do kina i obejrzeć kolejną ekranizację komiksu, to ten filmik powinien was przekonać. Nie ma to jak zwiastun, gdzie zamiast aktorów występują figurki z Lego.

Strażnicy Galaktyki Lego - Guardians of the Galaxy 2014

W tym roku widziałem w kinie "The Lego Movie/Lego Przygoda" i byłem zachwycony - śmiałem się najgłośniej na sali wypełnionej małymi dziećmi. Najbardziej podobały mi się wszystkie postacie ze świata DC, które były kluczowe dla filmu - bojący się Superman, za bardzo wyluzowany Batman czy nieogarnięta Wonder Woman. I wszystko to z Lego. Dlatego też nie mogłem nie zauważyć najnowszego trailera do kolejnej komiksowej ekranizacji komiksu Marvela zrobionej w całości z klocków Lego. To tylko zaostrzyło apetyt na "Guardians of the Galaxy" i wypad do kina wydaje się być nieunikniony.

Strażnicy Galaktyki Lego - Guardians of the Galaxy 2014
Drax (Dave Batista), Gamora (Zoe Saldana), Peter Quill (Chris Pratt) Strażnicy Galaktyki Lego - Guardians of the Galaxy 2014
Rocket (głos Bradley Cooper), Groot (Vin Diesel)

Smacznego.
.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"A Royal Affair / Kochanek Królowej" (2012) Czyli Mads Mikkelsen Na Dworze Króla Danii

"Omen" (1967) | Klasyka Horroru | Recenzja FIlmu

Batman (1989) Czyli 25 Lat Kultowego Filmu Tima Burtona z Człowiekiem Nietoperzem